Frukostdejt

Idag hade jag och J frukostdejt! Vi skulle ses klockan 06.45 i köket. Så när klockan ringde gick jag upp och satte på kaffe. J kom 5 minuter försent eftersom han valde att ligga kvar i vår säng en liten stund. Mysig morgon  blev det iallafall :))
När J hade gått somnade jag om igen. Gick upp vid halv 10 och gjorde mig i ordning. Sen åkte jag iväg ocg fixade naglarna. Skippade glitter den här gången och gjorde vanlig franskmanikyr med vita tippar och fin blomdekor.
Jag hann även shoppa lite skönhetsprodukter. Alltid lika kul!
Just  nu gör jag en ansiktsmask och ska snart iväg på promenad och ev. förbi friskan o svettan för att sola. Skööönt!
Hoppas ni har en bra dag därute. KRAM







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback