Helgen

I lördags var vi som sagt hos mina föräldrar i Sollentuna. Där hade min bror halloweenfest. Jossan, Fredde och Henning kom över. Vi drack en del vin resp. öl :). Det var mycket roligt. Alla på festen var utklädda eftersom det var halloween. Vi klädde tyvärr inte ut oss det får bli nästa år istället.
Igår firade vi Jonathans mamma som fyller 63 idag! Grattis!! Vi åt en jättegod pastarätt och gräddtårta med choklad och björnbär på.
Sen åkte vi hem ganska trötta och tog det lugnt framför TVn.
Idag gör jag inget speciellt förutom storstädar lägenheten. Jag vet att jag ska jobba på dagiset på fredag. Hoppas även det blir lite mer jobbpass denna vecka!
Längtar så mycket efter julen. Men snart är det dags att sätta i gång med knäck, julklappar och dekorationer. :)
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bakdag när jag kommit hem?? yeh yeah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback