idol

Igår åkte Rabih ut. Och av någon anledning tyckte jag efteråt att det borde varit Mariette av dom två. Ok jag höll inte på Rabih. Och ok Mariette är grym, många tycker hon är den mest begåvade osv. Men jag tycker hon är tråkig. Och igår hängde hon till och med löst så förhoppningsvis drar det ned hennes självsäkerhet. Hon är alldeles för enformig. Skippa handen och gör något som förvånar! Sen har det väl mycket att göra med att hon alltid har samma frisyr (inte så mycket o göra åt) och alltid samma look. Hela paketet blir samma gång på gång.
Reza är grym. Jag trodde aldrig hon skulle ta sig så långt. Hon är fantastisk. Men ingen idol.
Calle är jättebra och tagit stora framsteg. Tove är bra men lite larvig och förstörde en The killers låt. EJ okej. Erik är bäst.
tack heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback