Mysigt

Nu är det måndag igen och jag är ledig. Mitt lilla projekt idag är att köpa gymkort. Måste komma igen efter en tids sjukdom. Dels för att hålla i form och dels för att mitt knä ska må bra. Mest för att mitt knä ska må bra.
Igår var jag i sollis och firade pappa på fars dag! Han fick en skiva samt och ett "pappa är bäst" örngott. Av min bror fick han en tröja, och av mamma träningskläder. Innan maten gick jag en långpromenad i gamla Sollentuna med våra fina hundar. Det är så mysigt när det är kallt ute!
Jag gick på åhléns länge igår och spanade runt på avdelningen där jag ska jobba. Det kommer bli skoj :) och så gick jag runt och kollade all juldekoration som finns. Det finns massor som jag tänker köpa, wiie!
Sedan köpte jag ett puder från mac och concealer från make up store.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Theres - mamma till vincent

Tack :)! ja det var rätt svårt. Hittade tillslut på coop bygg i enköping så fick åka en bit. Men där finns det för 299 kr/m2 så du vet, om ni känner för att göra om något hemma :)!!

Postat av: Theres - mamma till vincent

Glömde skriva att det är fusktegel som är gjort av gips!

2009-11-19 @ 09:57:00
URL: http://therestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback