Gårdagen

Jag började dagen med min kärlek och två koppar kaffe. Efter att han kilat iväg till skolan gjorde jag smoothie och fixade i ordning mig.
mmm

Sen var som sagt jag och mamma varit på sturebadet. Vi fick 50 minuters SPA-massage, det var så skönt och avslappnande. Kändes mer som läkande än att jag skulle bli sjukare. Efter massagen bastade vi och tog lång tid på att göra oss i ordning. Sedan mötte vi pappa och åt på en resturang i sturegallerian.
mmm
Efter lunchen hann jag och mamma självklart med lite shopping. En perfekt dag helt enkelt :)
Jag fick med mig en del behövligt hem:) ; Bruna stövlar att ha till vardags, ridtights, jeans och randig tröja i spets.
<3<3<3
Hoppas ni alla mår bra. Nu är det SNART helg så kämpa ut sista arbetsdagen :) KRAAM

Kommentarer
Postat av: Penelope

Det ser ut som du har lagt i köttbullar i mixern.



SMASKENS LIKSOM.



Vem som helst vet väl att man inte lägger köttbullar i mixern.



TYDLIGEN INTE DU LIKSOM.

2009-10-30 @ 13:29:02
Postat av: hope

det är faktiskt hallon och kanel blindstyre ;)

ses imorrn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback