Uppe med tuppen!

Ja nästan iallafall. Idag vaknade vi redan klockan 8! Skönt att vara uppe tidigt.
Filmen var superbra igår. Den är ett måste! Båda filmerna och alla tre böckerna (har iof inte läst den tredje så kanske inte ska yttra mig om den hehe) har intressant och spännande handling, och rollkaraktärerna är perfekta. Gå och se den på en gång vettja!
J sitter och spelar FIFA. Jag ska snart kila iväg för att köpa ägg och sylt, sen blir det pannkakor :)
Ikväll ska vi träffa Fredde, Jossan och Henning. Vi ska hem till mina föräldrar där min bror har halloweenfest. Spännande?
Nu kurrar magen, hörs snart igen. Kram på er och njut av helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

party party happy halloween. vad ska du klä ut dig till??

Postat av: emma

hoppas du har en bra lördag? / fröken bitterfitta

2009-10-31 @ 16:53:27
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback